Kupujete uz Glas Istre s popustom do 40 posto

Kupujete uz Glas Istre s popustom do 40 posto-82513

TREĆA KUPONIJADA - PRODAJNA AKCIJA ISTARSKIH OBRTNIKA I GLASA ISTRE
Popusti se kreću od deset do 40 posto, a svi zainteresirani mogu kupiti svoj primjerak Glasa Istre s kuponima samo u ponedjeljak 23. listopada. Kuponi se mogu iskoristiti od 23. do 30. listopada, kazala
je Ivana Zečević, voditeljica marketinga Glasa Istre

PULA
        Treća prodajna akcija istarskih obrtnika u organizaciji Udruženja obrtnika Istre, Hrvatske gospodarske komore - Županijske komore Pula i Glasa Istre pod nazivom "Kuponijada" predstavljena je jučer u prostorima Udruženja obrtnika. Kako je u uvodu kazala tajnica Udruženja Ester Jurinović akciji su se i ovoga puta priključila sva udruženja - od Pule, Labina, Pazina, Rovinja, Poreča i Buzeta.

Čak 45 kupona
- Drago nam je da se, nakon proljetne i jesenske akcije 2016. godine, organizira i treća "Kuponijada", a još više da se broj obrtnika i trgovaca koji u njoj sudjeluju svaki puta povećava. Ovoga puta u njoj sudjeluje čak 45 subjekata s područja cijele Istre, kazala je Jurinović te riječ prepustila voditeljici Marketinga Glasa Istre Ivani Zečević.
        - Zadovoljstvo mi je predstaviti treću "Kupnijadu Glasa Istre". Interes sudionika za akciju je sve veći, a Glasu Istru je drago kako sudjeluje u ovome projektu kojim medijski promovira istarske obrtnike i poduzetnike te daje priliku svojim čitateljima da obave povoljniju kupovinu sa značajnim uštedama. Popusti se kreću od deset do 40 posto, a svi zainteresirani mogu kupiti svoj primjerak Glasa Istre s kuponima samo u ponedjeljak 23. listopada. Kuponi se mogu iskoristiti od 23. do 30. listopada, kazala je Zečević dodajući  da je vizual akcije osmislio Dizjan studio Glasa Istre, a marketing realizirao projekt,
zaključila je Zečević.
        Gordana Klančić Sorić iz Hrvatske gospodarske komore – Županijske komore Pula kazala je da su sami trgovci prepoznali ovu akciju te žele biti njen dio te kako je s kuponima i popustima pokriven raznolik segment - od dječje odjeće i obuće, tekstila, raznih kozmetičkih, frizerskih, informatičkih usluga, pa sve do različitih prehrambenih proizvoda. Glavnina kupona odnosni se na usluge i proizvode iz Pule, no ponuda pokriva cijelu Istru.

Promocija za trgovce
Da je ovo jedinstvena prilika trgovcima da predstave sebe i svoje proizvode velikim broju ljudi kazala je i Elida Cerovac Bakiš, predsjednica Ceha trgovine. Kako je ispričala Ceh organizira različite akcije kako bi promovirao svoje trgovce, no one su vezane uz centar grada Pule. No, vremenom se pokazala potreba da se ona proširi i na one trgovce i uslužne djelatnosti koje su van grada te u manjim gradovima i mjestima.
- Ovo je obostrana korist, promocija za trgovce i povoljnija kupovina za kupce, kazala je Cerovac Bakiš pozivajući sve trgovce da se jave u svoja udruženja te se i oni pridruže idućoj akciji, tim više što je to za njih besplatna promocija. Na kraju, tajnica udruženja obrtnika Pazin Alison Merlić kazala je da je Pazin u ovim akcijama uvijek dobro zastupljen te se projekt pokazao vrlo uspješan pa se nada da će se suradnja nastaviti i u narednim "Kuponijadama".
(rex/B. PETROVIĆ)