Koliki su ukupni troškovi izborne promidžbe?

TROŠKOVI RESTART KOALICIJE IZNOSE 8,3 MILIJUNA KUNA, HDZ POTROŠIO 7,6 MILIJUNA
Kako prenosi Jutarnji list, HDZ je od 1. do 27. lipnja ove godine zaprimio donacije u ukupno iznosu od 1.755.255 kuna od ukupno 165 donatora, što je dosad najveći iznos donacija za predizbornu promidžbu za predstojeće parlamentarne izbore. Prema izvješćima objavljenim na stranicama Državnog izbornog povjerenstva (DIP) HDZ-u s HSLS-om i HDS-om je od fizičkih osoba jednu od najvećih donacija dao sam predsjednik HDZ-a Andrej Plenković, i to 20.000 kuna. Najveće iznose donacija dale su dvije tvrtke, i to Agrochem Maks 150.000 kuna te Bistra 100.000 kuna. Donirali su stranku i mnogi ministri i članovi, i to s po 10,15 tisuća kuna stranci za ove izbore. HDZ je dosad za medijsko oglašavanje potrošio 5,2 milijuna kuna, u što je uračunat i popust.

Ukupno je dosad HDZ na troškove izborne promidžbe potrošio 7,6 milijuna kuna. Restart kolacija je dosad od donatora skupila tek 283.184 kuna donacija, i to od 43 donatora, a pri tome najveći iznos je uplatio član SDP-a Siniša Hajdaš Dončić - 30.000 kuna. Restart je, pak, prema podacima DIP-a dosad za medijsko oglašavanje platio 4,9 milijuna kuna. Ukupni troškovi izborne promidžbe Restart koalicije dosad iznose 8,3 milijuna kuna. Domovinski pokret je dosad skupio vrijednost donacija u iznosu od 189.886 kuna. Najveći pojedinačni iznos stigao je od Ruže Tomašić. Domovinski pokret je za oglašavanje dosad platio s popustom 1,3 milijuna kuna. Škorin pokret je dosad na promidžbu potrošio oko 1,8 milijuna kuna javlja Jutarnji list.

(rex)

Facebook komentari