Kampanja HTZ-a na društvenim mrežama ostvarila 30 milijuna impresija

KAMPANJA "CROATIA FULL OD NEW BEGINNINGS"
Kampanja koju je Hrvatska turistička zajednica provela na društvenim mrežama „Croatia Full of New Beginnings“ na 15 inozemnih tržišta s ciljem zadržavanja vidljivosti i prisutnosti Hrvatske kao turističke destinacije, postigla je svega u mjesec dana odlične promotivne rezultate ostvarivši preko 30 milijuna impresija, dok se ukupan broj interakcija korisnika s oglasima popeo na više od 2 milijuna.

„Rezultati kampanje na društvenim mrežama potvrđuju kako su naši brojni pratitelji itekako željni novih putovanja i dolaska u Hrvatsku. U ovim je trenucima ključno zadržavanje vidljivosti Hrvatske na inozemnim tržištima, ali i povoljne epidemiološke situacije kako bi naša zemlja i ove godine bila percipirana kao sigurno turističko odredište“, istaknuo je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, dodavši kako s tim ciljem na devet tržišta uskoro kreće provedba zasebne promotivne kampanje „Safe stay in Croatia“, dok će se glavne pozivne kampanje provoditi tijekom proljeća ovisno o epidemiološkoj situaciji na svakom pojedinom tržištu.

(REX)

Facebook komentari