Ivo Brbi?: Grad Pula-grad prijatelja

E-PULA ZA BRŽU I GRA?ANIMA DOSTUPNIJU GRADSKU UPRAVU
Danas su u prostorijama Komunalne pala?e gradona?elnik Grada Pule Boris Mileti?, direktor prodaje IBM Hrvatska Ivo Brbi? i ?lan uprave SWING informatika d.o.o. Nenad Stojiljkovi? održali prezentaciju novog „Sustava za upravljanje dokumentima E-PULA.“
„Uvo?enjem ovog sustava Grad Pula je postao lider u informatizaciji rada gradske uprave u Republici Hrvatskoj, te se tako Pula svrstala uz bok najmodernijih administracija gradova Svijeta. Vjerujem, a prvi rezultati to i pokazuju, da smo uvo?enjem ovog sustava zna?ajno ubrzali rad gradske uprave i omogu?ili našim gra?anima brže i lakše dostupne usluge. Ovaj projekt po svojoj važnosti svrstavamo uz izgradnju infrastrukture, škola i vrti?a, jer omogu?ava lakšu komunikaciju, te dostupnost informacija pristupom predmetima i dokumentima putem novih web stranica grada, te slanjem sms obavijesti. Gra?ani ?e mo?i pratiti tijek obrade svojih zahtjeva te urudžbiranje novih zahtjeva u bilo koje vrijeme iz udobnosti svoga doma ili ureda, ?ime našim gra?anima štedimo i vrijeme i novac. Popis usluga koje ?e na ovaj na?in biti dostupne gra?anima i dalje ?e rasti, a vrijeme njihovog uvo?enja uvelike ?e ovisiti o izmjeni postoje?e zakonske regulative.
Za same gradske službe E-PULA zna?i transparentnost, te jasno mjerenje u?inka svakog djelatnika. Nema više zagubljenih predmeta i prebacivanja odgovornosti, u svakom trenutku može se vidjeti u kojoj je fazi pojedini predmet, tko je za njega zadužen i do kada ga treba završiti. Uvo?enjem E-PULA, rad svih djelatnika postaje transparentan, olakšano je sigurno kolanje informacija, kao i transfer znanja me?u ljudima i odjelima. Novim sustavom zna?ajno ?emo smanjiti troškove administracije što ?e u kona?nici omogu?iti da se tako ušte?ena sredstva preusmjere za druge potrebe. Iskoristio bih ovu priliku da se zahvalim svim svojim suradnicima koji su naporno radili na implementaciji ovoga projekta. Bez njihovog truda i napora ovo što imamo danas ne bi bilo mogu?e.“ izjavio je gradona?elnik Boris Mileti?.
Sa uvo?enjem „Sustava za upravljanje dokumentima E-PULA“ zapo?elo se tijekom rujna 2007. g., a sa punom primjenom u gradskim odjelima zapo?inje se s 01. sije?njem 2008. g.
E-PULA radi na IBM-a Lotus/Domino platformi, dok je samo softversko rješenje napravila splitska firma SWING Informatika d.o.o. koja sli?ne sustave ima instalirane i u više velikih poslovnih subjekata u Hrvatskoj. E-PULA je sustav upravljanja dokumentima koji funkcionira na na?in da se dokumenti prilikom zaprimanja u gradskoj pisarnici digitaliziraju te nakon toga „putuju“ izme?u gradskih odjela i djelatnika u elektronskom obliku što znatno smanjuje „prazni hod“ u radu na predmetima. U daljnjim fazama razvoja sustava o?ekuje i uvo?enje dodatnih sadržaja posebno namijenjeni lakšoj dostupnosti informacija gra?anima, kao što su: sms obavještavanje o statusu predmeta, uvid i preuzimanje dokumenata putem web-a, implementacija elektronskog potpisa i elektroni?kog dokumenta, mogu?nost slanja zahtjeva gra?ana putem web stranica i povezivanje javnih poduze?a u gradski sustav. Vrijednost cjelokupnog projekta iznosi 850 tisu?a kuna.
Grad Pula je ovim projektom dobila avangardni sustav na svjetskoj razini, istaknuo je Nenad Stojiljkovi? dodaju?i kako bi pozvao Vladu i premijera da vide kako javna institucija može služiti gra?anima na ?ast.
Ivo Brbi? je obzirom na uvedeni projekt konstatirao kako je Grad Pula time postala svjetli primjer ali i grad prijatelja koji ?e omogu?iti ve?e zadovoljstvo života svojim gra?anima. (REX)