Završje, u kojem se u proljeće 2017. snimao Robin Hood redatelja Otta Bathursta, nominiran je za najbolju europsku filmsku lokaciju. U konkurenciji za nagradu nominirano je još 10 europskih gradova/regija/država. European Film Commissions Network ..."/>

Istarsko Završje u izboru za najbolju europsku filmsku lokaciju

Istarsko Završje u izboru za najbolju europsku filmsku lokaciju-101786

U ZAVRŠJU SE 2017. GODINE SNIMAO FILM "ROBIN HOOD"
Završje, u kojem se u proljeće 2017. snimao Robin Hood redatelja Otta Bathursta, nominiran je za najbolju europsku filmsku lokaciju. U konkurenciji za nagradu nominirano je još 10 europskih gradova/regija/država.

European Film Commissions Network (EUFCN) u suradnji s filmskim portalom Cineuropa po treći put organizira izbor za najbolju europsku filmsku lokaciju u filmskoj i TV industriji.

U prvoj fazi natječaja, svaki član EUFCN-a nominirao je jednu lokaciju iz svoje regije, odnosno države korištenu u filmu, TV seriji ili dokumentarcu objavljenom između siječnja 2018. i srpnja 2019. godine.

Među 10 lokacija u užem izboru, uvršten je i istarski gradić Završje - Piemonte d''Istria, kandidat Istarske filmske komisije-Istria Film Commission koji je u okviru Istarske kulturne agencije zadužen za promociju Istre kao filmske destinacije.  

Film je režirao Otto Bathurst, a scenarij potpisuje Joby Harrold. Glavne uloge tumače Taron Egerton, Jamie Foxx, Eve Hewson, Jamie Dornan, Ben Mendelsohn, Paul Anderson i Tim Minchin.
 
Na filmu je u Hrvatskoj radilo preko 670 filmskih djelatnika, od toga 273 hrvatskih, uz gotovo 1.650 statista. Snimanje je realizirano kroz mjere poticaja HAVC-a-Hrvatskog audiovizualnog centra.
 
U 15 snimajućih dana ukupna lokalna potrošnja bila je na razini dotad najvećih projekata snimanih na lokacijama u Hrvatskoj.

Dobar dio radnje odigrao se u Dubrovniku koji je utjelovio Nottingham. Nakon Dubrovnika, filmska ekipa preselila se u Istru, preciznije Završje, jedan od najbolje očuvanih primjera srednjovjekovne arhitekture u unutrašnjosti Istre.
 
Završje, u općini Grožnjan, glumi Loxley, Robinov rodni kraj, a most Parenzana u filmu povezuje Nottingham i Loxley.  Robin Hood dolazi na zgarište svog rodnog grada, gdje na ruševinama svoga doma odlučuje povesti borbu protiv zloglasnog šerifa od Nottinghama. Upravo se na tom području snimaju impresivne akcijske scene.

Distribucija filma je započela 21. studenog 2018. u SAD-u, a u hrvatskim smo ga kinima gledali od 29. studenog u distribuciji Blitz Film & Video Distribution.

Sada je red na publici da svojim glasom, između 10 nominiranih, odabere najbolju filmsku lokaciju. Napominjemo da jedna e-mail adresa vrijedi jedan glas, što je potrebno potvrditi povratnom porukom koja će pristići u e-mail sandučić glasača.

Svoj glas Završju možete dati do 30. prosinca 2019. putem poveznice:
Link: [url=https://cineuropa.org/en/felaindex/380516/]https://cineuropa.org/en/felaindex/380516/[/url]

Ne propustite priliku glasati za Završje kao najbolju filmsku lokaciju u Europi i time ga upisati u svjetsku filmsku mapu!

Deset lokacija u konkurenciji za nagradu, koje sve redom naglašavaju ljepotu i raznolikost Europe, su:

Hrvatska, Završje-Piemonte d'Istria / Istria Film Commission
Robin Hood by Otto Bathurst (2018)

Grčka, Atena / Hellenic Film Commission
Film: The Little Drummer Girl by Chan-wook Park (2018)

Litva, Vilnius / Vilnius Film Office
Film: Chernobyl by Craig Mazin (2018)

Njemačka, Delphi Theatre / Berlin Brandenburg Film Commission
Film: Babylon Berlin by Henk Handloegten, Tom Tykwer, Achim von Borries (2017)

Sjeverna Makedonija, Dorfulija / North Macedonia Film Agency
Film: Honeyland by Tamara Kotevska, Ljubomir Stefanov (2012-2018)

Španjolska, El Hierro / Canary Islands Film
Hierro by Jorge Coira (2018)

Irska, Luggala / Screen Ireland
Vikings by Michael Hirst (2018)

Ukrajina, Lviv / Lviv Film Commission
Eva.Stories by Mati Kochavi, Maya Kochavi (2018)

Italija, Rocca Guidonesca di Rocchettine / Roma Lazio Film Commission
Il Nome della Rosa by Giacomo Battiato (2018)

Belgija, Royal Brussels / Screen.Brussels
Les Miserables by Tom Shankland (2018)

(rex/foto 1 Goran Šebelić)