Hrvatska Mediteran kakav je nekad bio

DANAS U MUNCHENU ZAPO?INJE ME?UNARODNI SAJAM TURIZMA
Nakon turisti?kih sajmova u Stuttgartu, Essenu i Düseldorfu od danas 14. do ponedjeljka, 18.velja?e traje Me?unarodni muenchenski sajam turizma poznat u Njema?koj kao C-B-R. Na 66.000 ?etvornih metara izložbenog prostora s 1.500 izlaga?a u šest hala gosti se mogu susresti turisti?kom ponudom iz ?itavog svijeta. Sajam nudi razne turisti?ke ponude u slobodno vrijeme poput putovanja brodom, biciklizam, jedrenje, velnes i kampiranje.Hrvatska turisti?ka zajednica na poslovnom C-B-R-u ima svoj štand sa 15 suizlaga?a iz raznih županija. U sklopu centralnog štanda djeluju i nauti?ari za ?ijim turizmom u nas vlada naro?ito zanimanje. Hrvatski izlaga?i me?u kojima je Arenaturist, Jadrolinija, Camping Sun?ani Hvar, Istraturist Umag. Magnum Opatija, Turisti?ka zajednica grada Varaždina, hrvatski ured za turizam i mnogi drugi svoje štandove imaju u hali A5.Zanimljivo je napomenuti da se HTZ predstavlja sloganom “Hrvatska Mediteran kakav je nekad bio”.O?ekuje se dobar posjet gostiju na hrvatskim štandovima. Naime, interses za turizam i sli?ne poslove  biti ?e nesto manji nego prošle godine kad je Hrvatska bila Zemlja doma?in saznajemo iz muenchenskog HTZ-a. Interesantno je da je na ovom sajmu vode?i partner Slovenija. Press konferencija predvi?ena je za petak, 15.02. u 16 sati na kojoj se o?ekuje oko pedesetak novinara, kako doma?ih tako i njema?kih. Na presici ?e prisustvovati pomo?nik direktora za istraživanje turista, kulturni turizam i predstavništva u inozemstvu Milo Sršen sa predstavnicima HTZ iz Frankfurta na Maini. Važno je naglasiti da južno njema?ki C-B-R zbog blizine i tradicije daje poseban doprinos našem turizmu.Na fotografiji su dvije djevojke iz Pule s prošlogodišnjeg sajma...
(Silvano Jeleni?)