Građani svjesni važnosti kupovanja domaćih proizvoda

Građani svjesni važnosti kupovanja domaćih proizvoda-57782

HGK PROVELA ANKETU
Nakon dvodnevne akcije "Kupujmo hrvatsko - Hrvatski proizvod za hrvatski turizam" u Poreču prošloga tjedna, HGK je provela anketu među posjetiteljima, njih 75, kako bi iz prve ruke doznala što građani misle o samoj akciji.

Tako 98 posto ispitanih građana vrlo je zadovoljno ili je zadovoljno ponuđenim proizvodima. Njih gotovo 70 posto pazi prilikom kupnje je li proizvod domaćeg podrijetla, a 57 posto građana spremno je za domaći proizvod izdvojiti više novca ako je iste kvalitete kao i strani. Više od 80 posto ispitanih već je ranije čulo za ovu akciju HGK-a, a gotovo isto toliko njih nakon posjete akciji "Kupujmo hrvatsko" naklonjeniji su kupovati hrvatske proizvode. Također, 74 posto građana misli da je ova inicijativa HGK odlična ili vrlo dobra.

Većina ispitanika, uz to, misli da bi se takve akcije trebale češće provoditi, posebice u sezoni, jer se time, tvrde, potiče domaća proizvodnja i propagira zdrava prehrana. Dio ispitanika mišljenja je da bi istaknutiju ulogu trebale imati i druge institucije: od onih za kontrolu roba koje trebaju isticati kvalitetu domaćih proizvoda, do onih političkih koje bi, misle građani, trebale naglašavati važnost kupovanja hrvatskih proizvoda za domaću ekonomiju. (REX/foto arhiva)