Bogati svibanj u INK Pula

Bogati svibanj u INK Pula-67626

STAND UP ''IVAN ŠARIĆ LIVE'' I ''KAJ BRE'', PREDSTAVA ''VOZ'' I VLASTITA PRODUKCIJA
Raznovrstan i zanimljiv program u Istarskom narodnom kazalištu – Gradskom kazalištu Pula nastavlja se i ovog svibnja. U nastavku donosimo naslove koji će na daskama INK-a obogatiti pulski kulturni program.

3. svibnja 2016. - Schnurrbart_ Fritz po Lou / Schnurrbart_Friz secondo Lou. Vratite Fritzu (Friedrichu Nietzscheu) njegovu ležernost, zatvorite oči i ostanite na površini, oponašajte ga u potpunosti, kao što se oponašaju učitelji, slušajte njegove skladbe: to su temeljne smjernice za proučavanje jedne od najmanje shvaćenih ličnosti Zapadnoga svijeta. Schnurrbart, brkovi na njemačkom, je koreografski projekt za stvaranje filozofije od stvarnih sitnica iz života.

5. svibnja 2016. - koncert "Dva mora" Elis Lovrić, Franko Krajcar i Matija Dedić

7. svibnja 2016. - 3. Dječji pjevački festival "Pula pjeva"

8. svibnja 2016. - ''Voz'' Cormac McCarthya u adaptaciji Vojislava Brajovića

11. svibnja 2016. - Stand up show "Kaj bre?!"

13. svibnja 2016. - Stand up show "Ivan Šarić live"

17. svibnja 2016. - predstava ''Ima da te ima''. Tin i Tina, brat i sestra, koji u druženju s igračkama, pjesmom i plesom dramskom igrom prikazuju svoj dječji svijet isprepleten vlastitim začudnim pitanjima o tome čemu služe roditelji, odakle dolaze djeca, što je to strah, čemu služe prijatelji.

20. svibnja 2016. - premijera predstave ''Zatvaramo'' autorice i koreografkinje Andree Gotovina. Inspirirani obilježjima i estetikom pedesetih godina prošloga stoljeća krenuli smo ovim projektom na kreativno putovanje kroz vrijeme kreirajući galeriju likova i s njima povezane sadržaje smještene u mali noćni bar. Kroz proces usmjeren k istraživanju slojevitih značenja pojma slobode, te u kreativnoj potrebi za istom, ostavili smo za sobom i vrijeme i estetiku i konvenciju, ispunjavajući taj oslobođeni prostor osobnim pričama,melankolijama, velikim i malim pogledima, odnosima,dajući svakome od postupaka, osim izvođača, njegovo mjesto,konkretno, njegovu stolicu. U (ne)udobnosti svoga mjesta i svoje stolice, kao izvođači nalazimo prostor kreativne adaptacije,prostor pokušaja prilagodbe situaciji izvedbe i iskustvu života. Stvarajući pokretne slike prepoznatljivog koreografskog narativa, zaustavljamo svakodnevicu u trenutku kada u sebi najviše prepoznajemo ljudsko, donoseći vam zajedničku priču povezanu našim individualnim glasovima.  (Rex)