Arena hospitality group : “U kampovima i mobilnim kućicama ostvareno je 70% noćenja”

Arena hospitality group : “U kampovima i mobilnim kućicama ostvareno je 70% noćenja”-108969

BILJEŽE SE BOLJI REZULTATI U KAMPOVIMA ZBOG LAKŠEG ODRŽAVANJA SOCIJALNE DISTANCE
Pojavom koronavirusa početkom godine postavljalo se veliko pitanje kakva će biti sezona 2020. U ozračju epidemije, mjera stožera civilne zaštite i povećane ljudske svijesti o samom utjecaju koronavirusa i potreba poduzimanja osobnih odgovornih mjera u cilju sprječavanja širenja zaraze, građani su prepoznali način na koji mogu i ove godine koja je obilježena koronavirusom,  ljetovati na siguran i odgovoran način. Kampovi i mobilne kućice za brojne turiste predstavile su mogućnost ljetovanja na siguran način. Održavanje socijalne distance, boravak na otvorenom, izbjegavanje grupacije ljudi pružili su upravo ono što su tražili.

Kako bi dobili precizne informacije o posjećenosti kampova, upitali smo lidera na području Istarske županije, Arena Hospitality Group da nam odgovori na par pitanja.

Možete li nam u kratkim crtama analizirati turističku sezonu 2020.?
“Ovo je jedna iznimno teška i nepredvidiva sezona za sve nas koji se bavimo turizmom. I za najiskusnijeg hotelijera je svakako vrlo izazovna u svakom pogledu. Tu svakako trebamo zahvaliti svim svojim  djelatnicima na fleksibilnosti u radu kao i brzim proaktivnim reakcijama na ovu novu stvarnost, a mislim i na sve mjere koje su donijete i koje su striktno pridržavamo kako bi osigurali maksimalno povjerenje kod naših gostiju. Isto tako moramo zahvaliti i svim našim gostima, posebno onima koji su nam vjerni već godinama, pa su nas tako i ove godine posjetili, kao i svim ostalim gostima koji su nas prepoznali kao dobrog domaćina” – Manuela Kraljević

 Usporedba srpnja 2020. u odnosu na srpanj 2019. Godine?
"Ostvareni rezultati u srpnju su 48% od prošlogodišnjeg srpnja, a 70% ostvarenih noćenja je realiziran u kampovima i mobilnim kućicama, a 30% u hotelima i apartmanima."

 Iz kojih zemalja dolazi najveći broj turista?
"Top 3 zemlje su ostale iste, a to su Njemačka, Austrija i Slovenija, dok su gosti iz Češke i Poljske, te domaći gosti prestigli talijanske goste koji su u redovnim godinama bili u vrhu."

Možete li nam usporediti posjećenost kampova u odnosu na hotele?
"Ostvareni rezultati u I-VII mjeseci su bolji u kampovima nego hotelima (hoteli 23% od lani; kampovi 46%) jer su u ovoj situaciji kampovi prepoznati kao mjesta gdje se lakše održava socijalna distanca, boravi u prirodi i na otvorenom i sl …"

Kakva je bila potreba za radnom snagom s obzirom na koronavirus?
"S obzirom na neotvorenost nekih objekata i kasnije otvaranje sada otvorenih objekata potrebe za radnom snagom su bile nešto manje od uobičajenih i očekivanih i nije bilo većih problema o popunjavanju potrebnih, sezonskih radnih mjesta."

Poštuju li se mjere donesene od strane stožera civilne zaštite?
"Sve mjere i preporuke stožera civilne zaštite i epidemiologa su od prvog dana otvaranja u potpunosti poštivane. Implementirali su i protokoli WTTC-a te svi naši objekti nose oznaku Safe Travels i tako gostima ukazujemo na nove standarde zdravlja i higijene koji se provode te čine njihov odmor sigurnijim i opuštenijim. Od početka korona krize, na našim hotelski i kamping web stranicama pokrenuli smo novu sekciju #jedniuzdruge tj. #WeAreInThisTogether na svim jezicima [url=https://www.arenahotels.com/hr/jedni-uz-druge]https://www.arenahotels.com/hr/jedni-uz-druge[/url] kroz koju smo redovno obavještavali naše goste o pripremljenosti objekata na novonastalu situaciju."

Kako ste zadovoljni ostvarenim rezultatima ?
"Teško je pričati o zadovoljstvu u ovakvim uvjetima, ali moramo priznati da smo u našim mnogobrojnim projekcijama s početka korona krize imali i lošijih predviđanja.   Sezona još uvijek traje i nadamo se da će i ovaj mjesec kolovoz dati iste ili bolje rezultate od onih ostvarenih u srpnju i da ćemo ipak na kraju moći reći da cjelokupni napor svih djelatnika AHG u ovim teškim vremenima po turizam nije bio uzaludan. "

 

(REX/Marketing AHG/L.Agičić/Foto:Manuel Angelini)