Arena Hospitality Group prva pokrenula „handy” uslugu za goste

Arena Hospitality Group prva pokrenula „handy” uslugu za goste-79874

NOVA USLUGA NAKON ''BOSK GLUTEN FREE STANDARDA''
Hotelska kompanija Arena Hospitality Group nastavlja svoj inovativni put uvođenja novih usluga u vlastite smještajne objekte kako bi još više podignula kvalitetu postojećih usluga te se još više približila svojim gostima i omogućila im što kvalitetniji boravak.

Da ukratko podsjetimo, hotel Park Plaza Arena je u 2016.-oj, prepoznat i proslavljen kao hotel sa uvedenom jedinstvenom uslugom „digitalnog ključa” kojom se pametnim telefonima kroz posebno razvijenu mobilnu aplikaciju mogu otvarati elektronske brave u hotelskim sobama i apartmanima. Takva ponuda mu je osigurala konkurentsku prednost čime je postao prvi u Hrvatskoj a i jedan od rijetkih u Europi sa takvom besplatnom uslugom za goste. Od ove godine, spomenuti hotel Park Plaza Arena ponosan je nositelj „BOSK gluten free standarda” kao prvi hotel u Istri, najturističkijoj hrvatskoj regiji, a ujedno i hotel sa jedinim a’la carte restoranom na Jadranu sa kompletnom gluten free ponudom.
 
Od subote 08. srpnja, u istom hotelu, a zajedno sa hotelom Park Plaza Histria, pokrenuta je nova „handy” usluga za goste, a ista se ovaj tjedan uvodi i u hotel Park Plaza Belvedere Medulin i turističko naselje Park Plaza Verudela Pula. Radi se o najsuvremenijoj mobilnoj i digitalnoj ponudi za hotelsku djelatnost kojom svaki gost spomenutih objekata dobiva na korištenje mobilni uređaj sa neograničenim međunarodnim i lokalnim pozivima te pristupu internetu tijekom boravka i to bez ikakvih dodatnih troškova.
 
Kada gosti prilikom dolaska obave prijavu (check-in) na recepciji, u sobama ili apartmanima će ih čekati i biti na raspolaganju tijekom boravka mobilni telefon na posebnoj stanici za punjenje (docking station) koji pruža mogućnosti neograničenih lokalnih i međunarodnih poziva, besplatan pristup internetu, besplatni destinacijski vodič, pozive prema recepciji na brzom biranju i informacije o hitnim službama. Na ovaj način gosti dobivaju i besplatne destinacijske preporuke dok hoteli imaju mogućnost dodatnog kanala komunikacije sa gosima putem kojeg mogu i slati posebne ponude i informacije o promocijama bez obzira gdje se gosti nalazili u datom trenutku. Dakle, usluga gostima je aktivna u tijeku cijelog boravka, bez obzira nalaze li se oni u sobi, hotelu, šetnji, izletu i sl....
S tehnološke strane, mobilni uređaji dolaze s handy operacijskim sustavom koji je prilagođena verzija Android sustava, a može biti i personaliziran od strane hotela, kako bi hotel nudio rezervaciju i kupovinu svojih usluga. Handy također nudi i jezičnu prilagodbu, kako bi gosti hotela mogli uživati u njegovim značajkama bez obzira na to koji jezik pričaju.

Arena Hospitality Group je ovu uslugu gostima realizirala zajedno sa kompanijom Tink Labs Limited iz Hong Konga i njihovim predstavništvom iz Londona kao prvom hotelsko-ugostiteljskom tehnološkom kompanijom na svijetu koja nudi ovakvu platformu za hotele. Nakon implementacije ove nove usluge u Puli i Medulinu, do kraja 2017. Godine, ista usluga će se uvesti i u ostalih 8 hotela grupacije u Njemačkoj (Berlin, Nürnberg, Köln i Dresden) i Mađarskoj (Budimpešta).

Glavni izvršni direktor Arena Hospitality Group-e g. Reli Slonim povodom ove novosti je izjavio: „Uvođenjem ove usluge, Arena Hospitality Group sa svoja četiri smještajna objekta postaje prva hotelska kompanija u Hrvatskoj sa uvedenom uslugom besplatnih međunarodnih poziva i pristupa internetu za svoje goste. U vrijeme intenzivnog i neprekidnog razvoja mobilne i digitalne tehnologije, primjena istih u hotelskoj industriji značajan je iskorak u postizanju konkurentnosti na tržištu i sigurno će biti prepoznato i od strane gostiju i njihovog zadovoljstva boravkom u našim hotelima ili turističkim naseljima. Stoga ćemo i dalje pratiti razvoj naprednih tehnologija i pokušavati biti predvodnici u implementacijih takvih noviteta u naše objekte kako u Hrvatskoj tako i u Njemačkoj i Mađarskoj.”  (rex)